Kaffe24

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Service

E-post Skriv ut PDF

 

- Formålet med serviceavtale er å forebygge driftsstans og sikre økonomisk drift av det leverte utstyr.

 

- Dersom uhellet er ute, sørger avtalen for at kunden får prioritert status hos Andersens Automater i Kaffe24, med raskest mulig responstid og dermed kortest mulig driftsavbrudd.

 

- For å oppnå de overnevnte resultater kan en av våre vedlikeholdsavtaler inngås. Dette kombinert med daglig renhold av kaffemaskinen, da vil dere ha kaffemaskin(er) som er driftssikker med optimal kaffekvalitet.

 

- Vi inngår også service -og vedlikeholdsavtaler på utstyr levert av andre aktører, ta kontakt for uforpliktende samtale eller besøk.

 

- På våre kaffeautomater vil det være ulike behov for serviceintervaller, avhengig av type kaffemaskin og bruksområdet. Dette tilpasser vi for hver enkelt kunde, slik at dere får maksimalt ut av investeringen.

 

- Vi utfører service og support på følgende kaffemaskiner, kaffeautomater, vannkjøler og vannfiltersystem: Rheavendor : Bravilor Bonamat : FreshGround : FreshMore : Cino : equator : Bianchi : Animo :Jura :Grande :Omni : Aqualine : Borg Overstøm : Unite : Sport CS : Elite : Veromatik : Vario : B2B : Pro1: Pro2 : Varoma FreshGround og FreshMore.

 

 

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

 

 

Kontaktinformasjon

Andersens Automater
Tomasjordvegen 97
9024 Tomasjord
Telefon: +47 99 70 14 75
Epost: post(a)kaffe24.no
You are here: